Har du en ny mobil?
När du har en ny mobil så finns det några saker att göra innan allting funkar precis som innan. Här berättar vi om hur du kommer igång med dina banktjänster som innan.
Vi finns här för dig om du behöver hjälp i sommar. Skriv, ring eller besök oss fysiskt - du väljer det sätt som passar dig bäst.
Du vet väl om att du kan göra dina vanligaste bankärenden i mobilen eller datorn alldeles själv?
I Sidensjö har vi öppet som vanligt i sommar men kontoret i Skorped har stängt 4/7 - 8/8. Övriga torsdagar öppet som vanligt 8.30-15.00.
Om du förlorat ditt kort, säkerhetsdosa eller BankID.
Hjälp och guidning i Internetbanken och våra appar.
Brådskande ärenden och vardagsekonomi.
Vi finns här för dig!
Få hjälp med vardagstjänster som företagskund.
När du loggat in i vår Internetbank eller Mobilbank (appen för privatpersoner) kan du skicka frågor och funderingar.
Då vet vi dessutom vem vi pratar med, eftersom du loggat in.